Naším cílem je dopravit zboží tak, aby bylo u zákazníka co nejdříve. Proto používáme profesionálních služeb České pošty a přepravní společnosti PPL, které zaručují nejen rychlost, ale také možnost opětovného doručení a především uložení zásilky blízko bydliště zákazníka.
Možnosti dopravy Vámi objednaného zboží:
Česká pošta - Balík Do ruky
Zboží je doručeno následující pracovní den po expedici. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s odkazem na on-line sledování zásilky. V případě, že nebudete zastiženi na uvedené adrese, bude zásilka uložena na nejbližší poště skladující balíky a Vy budete upozorněni tzv. Výzvou ve Vaší schránce. Daňový doklad je přiložen v zásilce, platí se při převzetí zboží. Pozor. Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět. Úložní dobu můžete prodloužit ze standardních 7 dní až na 15 dní.
Česká pošta - Balík Na poštu
Zboží je doručeno následující pracovní den po expedici na Vámi vybranou poštu, kde si balík vyzvednete. V den expedice obdržíte podrobný e-mail s odkazem na on-line sledování zásilky. Daňový doklad je přiložen v zásilce, platí se při převzetí zboží. Pozor! Pokud si zboží nevyzvednete do 7 kalendářních dnů, je automaticky odesíláno zpět.Úložní dobu můžete prodloužit ze standardních 7 dní až na 15 dní.
Česká pošta - Balíkovna
Balíkovna je cenově nejdostupnější řešení doručení Vašeho zboží. Balík si můžete vyzvednout na více než 400 výdejních místech Balíkovna na České poště a u externích partnerů. Přepážka na poště je vizuálně odlišená od ostatních. Pro vydání balíku stačí sdělit pouze kód pro vyzvednutí, který obdržíte v avízu a Vaše jméno při výdeji. Na výdejních Balíkovna místech dostanete zásilku bez nutnosti předkládat doklad totožnosti, stačí sdělit jméno a kód zásilky, kterou je možno platit hotově i platební kartou. Zásilku tedy může vyzvednout i třetí osoba, když zná jméno a kód.
Seznam Balíkoven najdete zde:https://www.postaonline.cz/cs/vyhledat-pobocku/-/postoffice/search/Bal%C3%ADkovny
Přepravní společnost PPL (dobírka)
Přepravní služba, která doručí zboží následující pracovní den po expedici až k Vám domů, do zaměstnání a pod.Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin. Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz. Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz.Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.Příjemce se může při převzetí zásilky rozhodnout, zda doběrečné zaplatí hotově nebo platební kartou. O způsobu zaplacení se svobodně rozhodnete až v momentě převzetí zásilky.Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní.
PPL ParcelShop (dobírka)
Jedná se o kamenné obchody s pevnou otevírací dobou, kam řidič přepravní společnosti PPL doručí zásilku a vy si jí budete moci vyzvednout, až se Vám to bude hodit. Objednané zboží je možné si vyzvednout v pracovní době konkrétní provozovny, nejdéle však do 10-ti dnů od uložení na provozovně.
Při vyplňování objednávky zvolte dopravu PPL partner a následně si vyberte provozovnu, která vám nejvíce vyhovuje. Tam vám bude zboží doručeno.
Přepravce PPL garantuje doručení na tuto provozovnu následující pracovní den od odeslání zásilky.
Důležité informace:
Způsob dopravy si určíte v objednávce. Poštovné a balné účtujeme ve výši 150,- Kč (Česká pošta) a 130,- Kč (PPL).
V případě objednávky v ceně 1 000,- Kč a vyšší je doprava zdarma!!